środa, 21 sierpnia 2013

Pożegnanie

 Kilka informacji, trochę więcej nicków i ogrom mojego wzruszenia. Zapraszam do środka po więcej!



W kwestii organizacyjnej - pojawiły się pytania, czy jeszcze napiszę coś o Avengersach. Odpowiedź brzmi: nie wykluczam tego, a wręcz bardzo chętnie się tego podejmę, jednak najprawdopodobniej nie w najbliższym czasie, chociaż znając mnie, wszystko jest możliwe. Gdybym zaczęła pisać bloga o tematyce Avengers - informacja i link na pewno się tutaj pojawią! 

A teraz już całkiem ckliwie - pożegnanie!

Dziękuję wszystkim stałym Czytelnikom którzy dzielnie wspierali mnie w literackich bojach i przebrnęli przez wszystkie rozdziały! Z tego miejsca ślę szczególne podziękowania do: Phantom, Kolejnego Człowieka, Magdaleny Gałaś, Florence Mask, Jestem Sobą, Pauliny Ławniczek, Roxanne, Dzikiego Martensa, Asi Stróż, Oscypka, Valhalli, Mysterious, RachaelHale, Lady Ravhony , Inoux, Aladdin.sane, Gliździu Gochy, Błękitnej, Bocianowej, Justiii oraz  Irenie Adlerowej! Tak długa lista sprawia, że z każdym dniem chce mi się pisać bardziej. 
Dziękuję!

7 komentarzy:

  1. Ja dziękuję, ponownie, że w ogóle piszesz, bo to twój niezwykły dar i masz do niego talent! Nigdy nie przestawaj i cieszę się, że nie wykluczasz kolejnego opowiadania o Avengersach. Będę wiernie czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent i pisz dalej nie ważna na jaki temat ale ciesze się że może jeszcze napiszesz o Avergersach będe czekać cierpliwie Pozdrawiem i życze dużo weny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Ci za to opowiadanie :) Chyba na zawsze zapadnie w mojej pamięci ;) Czekam na drugą część Thora i sprawdzę czy chociaż coś co wymyśliłaś okaże się prawdą ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, to miłe. Z niecierpliwością czekam, aż coś wymyślisz, będę czekać :) Opowiadanie jedno z najlepszych, jakie kiedykolwiek czytałam, doprawdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero wczoraj znalazłam tego bloga i właśnie skończyłam go czytać i muszę przyznać, że to co tu napisałaś najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek czytałam! Bardzo ci dziękuje, stworzyłaś tą opowieść KOCHAM JĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy tu jeszcze zaglądasz, ale muszę coś napisać.
    Zaczęłam czytać twoje opowiadanie wczoraj, a dziś, dokładnie przed chwilą skończyłam. Zdecydowanie zgadzam się z tym, co pisały czytelniczki wyżej. Masz talent. Wymyśliłaś ciekawą historię, niezbyt skomplikowaną, więc można było się połapać. Czytanie sprawiało mi niesamowitą frajdę. Cieszę się, że znalazłam tego bloga.
    Gratuluję. I dziękuję.
    Pozdrawiam,
    S.C.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tu całkiem niedawno, ale czas w jaki przeczytałam te wszystkie rozdziały można uznać za iście rekordowy. Lana i Loki, to po prostu coś pięknego. Na razie czytam coś innego, ale jak tylko skończy mi się artyleria do czytania, na pewno wrócę przeczytać to wszystko ponownie. Masz wielki talent. Nie masz pojęcia jak z ogromnym zaciekawieniem czytałam wymyśloną przez ciebie historię. Jak dobrze, że znalazłam twojego bloga. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu.
    Pozdrawiam.
    ~ Camilla
    http://camillaaeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń